Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Het Paleis Eethuis. Meer weten? Ontdek meer
Ann
26 jun 2026 om 20:35
altijd zeer goede ervaring gehad,maar deze deze keer helemaal niet tevreden, koude groentjes waren heel warm,sate droog en taai,frieten koud en taai,heel jammer om 45€ in de container te moeten gooien
Bavo
25 jun 2026 om 17:54
De leverancier was 20 minuten te laten en er was een durum te weinig geleverd!
Jesse
25 jun 2026 om 6:40
Dik in orde!
Natasha
23 jun 2026 om 8:25
Lekker gegeten, snel bezorgd
Sarah
22 jun 2026 om 18:50
lekker en vriendelijk
Maïvé
7 jun 2026 om 20:56
Lekker, vers eten & grote porties.
Julie
31 mei 2026 om 22:52
Kapsalon was niet lekker, gevraagd zonder tomaten en toch tomaten gekregen, meer saus dan vlees.
Leen
29 mei 2026 om 21:39
het was heerlijk, zoals altijd!